شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت ارزان

۶۴ بازديد

طراحي سايت ارزان  داراي مزاياي متعددي مي باشد . كه در اين مقاله به بررسي آنها مي پردازيم . از جمله ويژگي هاي طراحي سايت ارزان  اين است كه شما مي توانيد در كنار كسب و كار خود به فروش محصولاتتان در سايتتان بپردازيد و يا اينكه در سايتتان محصولات مجزا و متفاوتي را به فروش برسانيد . امروزه بسياري از صاحبان كسب و كار داراي مكاني براي فروش محصولات خود نيستند . بلكه صرفا فعاليت مجازي داشته و محصولات و يا خدمات خود را تنها از طريق اينترنت عرضه مي نمايند.

مقرون به صرفه بودن هزينه:
به طور كلي راه اندازي يك فروشگاه مجازي ارزان تر از راه اندازي و اجراي يك فروشگاه فيزيكي مي باشد . زيرا نياز به مكان ندارد و حتي در منزل هم مي توان به فروش محصولات پرداخت.

كاهش هزينه هاي بازاريابي با هدف گيري بهتر
راه اندازي طراحي سايت ارزان مي تواند بهتر از ساير رسانه هاي معمول مشتريان را مورد هدف قرار دهد زيرا مسلما جذب فردي كه در اينترنت به دنبال محصولي مي گردد بهتر از افرادي است كه در حال تماشا برنامه اي در تلويزيون هستند

يكي از عباراتي كه زياد جستجو مي‌شود، طراحي سايت ارزان قيمت است. بسياري از كسب و كارها يا افراد با توجه به بودجه خود دنبال طراحي سايت با قيمت مناسب هستند، اما به اشتباه تصور مي‌كنند بايد دنبال موارد ارزان و حتي بدون هزينه بروند. البته سيستم‌هاي مديريت محتوا نظير وردپرس، جوملا، پرستاشاپ يا اپن كارت مي‌توانند براي مدت كوتاهي نيازهاي شما را برطرف كنند، ولي قطعا به دلايل مختلف و مهمي چون مشكلات توسعه و مقياس‌پذيري، نمي‌توانند در طولاني مدت پاسخگوي شما و كاربران‌تان باشند. با تمام مزايايي كه اين روش دارد، ولي مشكلات جدي و متعددي دارد كه باعث مي‌شود كمي در تصميم خود بازنگري كنيد. نكته مهم ديگر كه نبايد ناديده بگيريد اين است كه بسياري از هزينه‌ها به ناچار در ادامه به شما تحميل مي‌شود. اين مشكلات مهم در طراحي سايت ارزان شامل موارد زير است:

  • اختصاصي ‌نبودن رابط كاربري 
  • نداشتن طراحي سفارشي موردنظر شما
  • امكانات محدود و وابسته به افزونه‌هاي مختلف كه باعث كندي سايت مي‌شود
  • مشكلات امنيتي و سرعت
  • تكراري بودن ظاهر و امكانات به دليل انتخاب قالب‌هاي تكراري
  • بهينه نبودن براي موتورهاي جستجو
  • قابليت‌هاي شخصي‌سازي و سفارشي‌سازي ضعيف
  • مشكلات توسعه‌پذيري و مقياس‌پذيري در كسب و كارهاي بزرگ

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86/

https://sampashi-negarin.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.