شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

خريد فالوور

طراحي سايت

خريد فالوور

۵۹ بازديد

سئو يك روند مناسب براي بهتر ديده شدن يك وب سايت يا يك صفحه وب در نتايج جستجو طبيعي يك موتور جستجو است. معمولاً وب سايت هايي كه بالاترين مكان و بيشترين تكرار در صفحه نتايج جستجو را دارند، بازديدكننده بيشتري از طريق موتورهاي جستجو به دست مي آوردند و اين بازديدكنندگان مي توانند به مشتري تبديل شوند. سئو ممكن است انواع مختلف جستجو را دربر گيرد، از جمله جستجوي تصوير، جستجو در ويديو، جستجوي دانشگاهي، جستجو در اخبار و جستجو در نقشه.

«سئو» يك سايت شامل فاكتورهاي زيادي مي شود كه توسط موتورهاي جستجو بررسي و بازبيني مي شود. از ديد بازاريابي اينترنتي، «سئو» به چگونگي كار كردن موتورهاي جستجو و اينكه كاربران چه چيزي جستجو مي كنند و همين طور كلمات كليدي تايپ شده و اينكه كدام يك از موتورهاي جستجو توسط مخاطبان مورد توجه قرار مي گيرد را موردبررسي قرار مي دهد. بهينه سازي وب سايت شامل توسعه و ويرايش مطالب موجود در خود سايت و اچ تي ام ال و برنامه نويسي و همچنين ارتباط بين

كلمات كليدي و حذف موانع مربوط به فعاليت هاي نمايه سازي در موتور جستجو و ترويج يك سايت براي افزايش تعداد لينك دهنده يا لينك هاي ورودي، و ديگر تاكتيك هاي جستجوگرها است. در نتيجه در خلاصه ترين تعريف «سئو» را مي توان به معناي بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو دانست.

فرايند به اين صورت است كه عنكبوت موتور جستجو، يك صفحه را دانلود و آن را در سرور موتور جستجو ذخيره مي كند و يك برنامه ديگر موسوم به ايندكس كننده، اطلاعات مختلفي را دربا ٔره صفحه استخراج مي كند؛ اطلاعاتي از قبيل واژه هاي موجود و محل قرارگيري آن ها در صفحه، و نيز وزن خاص واژه هاي بخصوص، و تمام لينك هاي موجود در صفحه، كه سپس جهت خزش در زماني ديگر، در دستور كار قرار مي گيرد.

روش هاي سئو را مي توان به دو دسته طبقه بندي كرد: 1 -روش سئو كلاه سفيد: اين روش مطابق با استاندارهاي موتورهاي جستجو است. 2 -روش سئو كلاه سياه: اين روش مطابق با استاندارد هاي موتورهاي جستجو نيست. موتورهاي جستجو سعي دارند تا استفاده از روش دوم را به حداقل برسانند. دريافت نتيجه در روش سئو كلاه سفيد زمان طولاني تري مي برد ولي دائمي است ، در حالي كه دريافت نتيجه در در روش سئو كلاه سياه سريعتر انجام مي شود ولي موقتي است و هنگامي كه موتورهاي جستجو پي به اين رفتارهاي غير اصولي ببرند سايت را جريمه خواهند كرد.

سئو يك روش و استراتژي بازاريابي مناسب براي همه وب سايت ها نيست و بر اساس هدف گردانندگان يك وب سايت، استراتژي هاي بازاريابي اينترنتي ديگر مانند تبليغات از طريق پرداخت كليكي مي تواند مؤثرتر باشد.

https://3sotweb.com/%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/

https://sampashi-negarin.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.